Archiv


Herregäger @ Chöubi Oute 2023

12. Aug 2023
Autor: Herregäger

Kommt vorbei.... Kirchgasse....links neben Buchhandlung Schreiber....Wir freuen uns auf euch

4 Bilder

MIO Olten mit den Herregäger

15. Jul 2022
Autor: Herregäger

Nach 2-jähriger Zwangspause findet nun vom Freitag 23. bis Montag 26. September 2022 die Messe in Olten (MIO) endlich wieder statt. Natürlich darf dort die legendäre Herregäger Pizzeria nicht fehlen. Wir freuen uns auf zahlreiche Besucher und drücken die Daumen, dass es auch der Wetter-Gott gut meint mit uns!


Gägerstart 2022 - Oltner Fasnacht 2022 - Abgesagt! :-(

21. Dez 2021
Autor: Herregäger

s esch üs scho chli oms brüele.
Es wiiters Johr müesse mer üse Jubiläums-Gägerstart absäge.
Ou d @Fuko_Olten hed informiert, dass d Fasnacht 2022 ned werd stattfinde.

Bekannti Grönd. Solang de Virus kursiert, chönne mer leider ned met euch Fasnacht fiire.

Aber wenn der Gägerstart im 2023 zroggchonnt, denn müesst der üchi Fasnachtssöckli fescht abinde, wöu denn löimers so rechtig lo tschäddere....

HEBET SORG OND BLIIBED GSOND

 Kommentare (3)